TUNGKU BATU HERBA

Tungku Batu Herba baik untuk urutan relaxing, Peredaran darah, back pain, merehatkan otot tubuh, membuang angin dalam badan.

Jangka hayat Tungku herba adalah 1 tahun sekiranya disimpan di tempat kering dan baik. Mempunyai ketahanan kepanasan yang lama kerana mempunyai kandungan batu di dalamnya.

Tungku herba keluaran kami adalah yang terbaik dan berkualiti kerana mengandungi pelbagai jenis herba dan rempah terpilih seperti Zingiber cassumunar, Turmeric, Citronella, Aromatica Salisb, Galangal, Patchouli, Cinnamomum, Tamarind leaves, Derris Scandens Benth, Cryptolepis Lemon Grass, Curcuma aromatica Salisb, Kaffir lime (Leech lime) dan lain-lain.

Anda boleh memilih bahan herba untuk Tungku Herba anda, Kami mempunyai lebih 100 jenis herba untuk Tungku Herba. Terdapat beberapa Saiz tungku herba iaitu 80gm, 100gm, 150gm 200gm dan 300gm.

Kami juga membekal Tungku herba kelapa yang digunakan untuk facial treatment, ianya baik untuk mereka yang berkulit kering, ia baik untuk anti penuaan. Penggunaan sebanyak 20kali untuk 1 biji Tungku herba.

Kami adalah Pengeluar Tungku Herba di Malaysia. Harga antara RM7-18 (Bulk orders). Harga mengikut saiz, jumlah herba...

TUNGKU BATU HERBA - UNTUK KECUTKAN RAHIM/BERPANTANG
TUNGKU HERBA - MEREHATKAN OTOT/URUTAN/AROMA TERAPI


Kami juga membekal Lulur Rempah Hangat, Herba Tangas (Serbuk), Set Kerusi Tangas, Bengkung etc.